Veel gestelde vragen

Onderstaand behandelen we onze veel gestelde vragen.
Heeft u een vraag die hier niet bij staat, neemt u dan contact met ons op.

Wij wandelen niet met de honden, ze worden uitgelaten op uitlaatvelden, waar ze lekker de benen kunnen strekken, rennen, snuffelen enz.
U betaald het aantal dagen dat uw dier bij ons is geweest.
Wij raden u aan om de riem en halsband mee naar huis te nemen . Tijdens het verblijf hebben wij deze niet nodig. Zoekraken wordt op deze wijze voorkomen.
Een wijziging is geen enkel probleem , u kunt dit telefonisch of per mail aan ons doorgeven
We zullen u proberen te bereiken en overleggen wat u met uw huisdier wilt. We kunnen hem voor u bewaren zodat u bij thuiskomst zelf kan bepalen wat u wenst voor het overleden dier. We kunnen ook alles in gang zetten, u hoeft bij thuiskomst dan niets meer te regelen. Sommige mensen kiezen er bewust voor om niet gebeld te willen worden op hun vakantie mocht hun huisdier overlijden. We zullen het dier dan bewaren. Gemaakte kosten zijn voor uw eigen rekening.
Honden die uit 1 gezin komen kunnen we bij elkaar in 1 kennel plaatsen. Wanneer het beter is om ze beide in een aparte kennel te plaatsen dan horen we dat graag bij de reservering.
Het kan voorkomen dat we uw hond naast een hond hebben geplaatst waar hij zich niet op z"n gemak bij voelt, of juist heel luidruchtig/ onrustig van wordt. We zullen dan met de honden gaan "schuiven" om voor rust en ontspanning te zorgen.
We  geven geen korting als u eigen voer meeneemt.
We zijn het gehele jaar geopend . De schoolvakanties zijn wel altijd vrij snel volgeboekt. Met name het hoogseizoen van de zomervakantie en oud en nieuw is altijd erg snel volgeboekt. Bespreek dit dus tijdig.
Jazeker, U kunt het wassen gelijk opgeven met reserveren. Het tarief voor het wassen is afhankelijk van de grootte van uw hond. U kunt ook kiezen voor een volledige trimbehandeling
Liever niet. In principe geven wij de reismand mee terug naar huis. Dit om zoekraken van uw eigendommen te voorkomen.
Dat mag, maar houdt er wel rekening mee dat deze vies kan worden of stuk kan gaan. Wij zijn daarvoor niet aansprakelijk
We hebben zelf meer dan voldoende kleedjes, mandjes en dergelijke voor onze gasten. Natuurlijk mag u uw poes een kleed of deken van zichzelf meegeven, maar het kan zijn dat een andere kat er gebruik van gaat maken of hem bevuild.
Gelukkig niet, de voornaamste reden is dat elke poes voldoende ruimte en dus ook zijn privacy kan vinden en daarbij niet op zijn eigen territorium is.
Het is geen probleem voor ons wanneer uw hond medicatie nodig heeft. We hebben de medicatie het liefst in de originele verpakking en met een toedieningsschema
Wij plaatsten nooit honden van verschillende eigenaren bij elkaar, u hond is dus van harte welkom!
Katers moeten gecastreerd zijn om te kunnen komen logeren. Ze zijn geslachtsrijp en de kans dat hij gaat sproeien is erg groot en dat geeft overlast.
Van maandag t/m zaterdag tussen 10-11 en 14-15 uur. Op zon- en feestdagen zijn we gesloten voor brengen en halen van dieren. Of we spreken van te voren een tijd af.
Als een gast onverhoopt ziek wordt dan nemen we contact op met de eigenaar . Zorgt u er dus voor dat u bij het reserveren en/of inchecken van uw huisdier de juiste telefoonnummers bij ons achter laat en telefonisch bereikbaar bent. Wanneer we een dierenartsbezoek nodig achten dan willen we dit graag met u overleggen. Als we niemand kunnen bereiken en we vinden een dierenartsbezoek nodig dan zetten we dit vanzelfsprekend in gang. Indien uw eigen dierenarts gelegenheid heeft en niet te ver van ons vandaan is zullen we naar uw eigen dierenarts gaan, indien dit om een of andere reden niet mogelijk is dan gaan we naar dierenartspraktijk Zeebroeck
Wij voeren een krokante lam-rijst brok. Wilt u liever eigen voer meegeven is dat ook geen probleem. Ook diepvriesvoeding is geen probleem. U hoeft geen voerbakken mee te geven.