Skip to main content Skip to footer

Veelgestelde vragen

Onderstaand behandelen we onze veel gestelde vragen.
Heeft u een vraag die hier niet bij staat, neemt u dan contact met ons op.

Gaan jullie met de honden wandelen?

Wij wandelen niet met de honden, ze worden uitgelaten op uitlaatvelden, waar ze lekker de benen kunnen strekken, rennen, snuffelen enz.

Als ik eerder terug kom moet ik dan wel het hele bedrag betalen?

U betaald het aantal dagen dat uw dier bij ons is geweest.

Hebben jullie de hondenriem nodig?

Wij raden u aan om  de riem en halsband  mee naar huis te nemen . Tijdens het verblijf hebben wij deze niet nodig. Zoekraken wordt op deze wijze voorkomen.

Hoe kan ik een reservering wijzigen?

Een wijziging is geen enkel probleem , u kunt dit telefonisch of per mail aan ons doorgeven

Ik heb een oude hond/ kat, stel dat hij overlijdt bij jullie wat gebeurd er dan?

We zullen u proberen te bereiken en overleggen wat u met uw huisdier wilt.
We kunnen hem voor u bewaren zodat u bij thuiskomst zelf kan bepalen wat u wenst voor het overleden dier.
We kunnen ook alles in gang zetten, u hoeft bij thuiskomst dan niets meer te regelen.
Sommige mensen kiezen er bewust voor om niet gebeld te willen worden op hun vakantie mocht hun huisdier overlijden. We zullen het dier dan bewaren.
Gemaakte kosten zijn voor uw eigen rekening.

Ik heb meerdere honden, komen die bij elkaar?

Honden die uit 1 gezin komen kunnen we bij elkaar in 1 kennel plaatsen. Wanneer het beter is om ze beide in een aparte kennel te plaatsen dan horen we dat graag bij de reservering.

Ik heb mijn hond bij jullie gebracht en hij zat bij het ophalen in een ander hok. Wat is daarvan de reden?

Het kan voorkomen dat we uw hond naast een hond hebben geplaatst waar hij zich niet op z"n gemak bij voelt, of juist heel luidruchtig/ onrustig van wordt. We zullen dan met de honden gaan "schuiven" om voor rust en ontspanning te zorgen.

Ik neem eigen voer mee voor mijn hond, krijg ik dan korting?

We geven geen korting als u eigen voer meeneemt.

Kan mijn hond/kat altijd bij u terecht?

We zijn het gehele jaar geopend. De schoolvakanties zijn wel altijd vrij snel volgeboekt. Met name het hoogseizoen van de zomervakantie en oud en nieuw is altijd erg snel volgeboekt. Bespreek dit dus tijdig.

Kunt u mijn hond wassen voordat ik hem weer ophaal?

Jazeker, U kunt het wassen gelijk opgeven met reserveren. Het tarief voor het wassen is afhankelijk van de grootte van uw hond. U kunt ook kiezen voor een volledige trimbehandeling

Mag de reismand van de kat bij jullie blijven staan?

Liever niet. In principe geven wij de reismand mee terug naar huis. Dit om zoekraken van uw eigendommen te voorkomen.

Mag ik de mand van mijn hond meegeven of zijn kleed /deken?

Dat mag, maar houdt er wel rekening mee dat deze vies kan worden of stuk kan gaan. Wij zijn daarvoor niet aansprakelijk

Mag ik een eigen kleedje meegeven van mijn kat?

We hebben zelf meer dan voldoende kleedjes, mandjes en dergelijke voor onze gasten. Natuurlijk mag u uw poes een kleed of deken van zichzelf meegeven, maar het kan zijn dat een andere kat er gebruik van gaat maken of hem bevuild.

Maken de katten veel ruzie met elkaar?

Gelukkig niet, de voornaamste reden is dat elke poes voldoende ruimte en dus ook zijn privacy kan vinden en daarbij niet op zijn eigen territorium is.

Mijn hond heeft medicijnen nodig, kunt u die toedienen?

Het is geen probleem voor ons wanneer uw hond medicatie nodig heeft.
We hebben de medicatie het liefst in de originele verpakking en met een toedieningsschema 

Mijn hond kan niet met andere honden, mag hij dan wel komen in jullie pension?

Wij plaatsten nooit honden van verschillende eigenaren bij elkaar, u hond is dus van harte welkom!

Moet mijn kater gecastreerd zijn?

Katers moeten gecastreerd zijn om te kunnen komen logeren. Ze zijn geslachtsrijp en de kans dat hij gaat sproeien is erg groot en dat geeft overlast.

Wanneer kan ik mijn huisdier brengen en ophalen?

Van maandag t/m zaterdag tussen 10-11 en 14-15 uur. Op zon- en feestdagen zijn we gesloten voor brengen en halen van dieren. Of we spreken van te voren een tijd af.

Wat doet u als mijn huisdier ziek wordt?

Als een gast onverhoopt ziek wordt dan nemen we contact op met de eigenaar . Zorgt u er dus voor dat u bij het reserveren en/of inchecken van uw huisdier de juiste telefoonnummers bij ons achter laat en telefonisch bereikbaar bent.


Wanneer we een dierenartsbezoek nodig achten dan willen we dit graag met u overleggen. Als we niemand kunnen bereiken en we vinden een dierenartsbezoek nodig dan zetten we dit vanzelfsprekend in gang. Indien uw eigen dierenarts gelegenheid heeft en niet te ver van ons vandaan is zullen we naar uw eigen dierenarts gaan, indien dit om een of andere reden niet mogelijk is dan gaan we naar dierenartspraktijk Zeebroeck 

Wat voor voer geven jullie aan de honden?

Wij voeren een krokante lam-rijst brok. Wilt u liever eigen voer meegeven is dat ook geen probleem. Ook diepvriesvoeding is geen probleem. U hoeft geen voerbakken mee te geven.

Cookies

We gebruiken functionele cookies om ervoor te zorgen dat onze websites goed werken en veilige analytische cookies om u de best mogelijke gebruikerservaring te bieden.